
Marta Fiłoń

Trener biznesu beauty. Jej codzienna praca to wymyślanie, sprawdzanie i przewracanie do góry nogami myślenia zespołów beauty o proponowaniu kosmetyków i zabiegów ich klientkom. Dostarcza rozwiązań, przemyśleń, ale co najważniejsze prostych technik do tego, by managerom i kosmetologom pracowało się łatwiej a klientki widziały w kosmetologach autorytet, który wie jak wyglądać i czuć się lepiej. Na co dzień prowadzi szkolenia na zamówienie w salonach urody, klinikach medycyny estetycznej lub szkolenia otwarte (Akademia Managera Spa&Beauty) lub indywidualne konsultacje. Występuje na konferencjach i spotkaniach organizowanych przez dystrybutorów kosmetyków/urządzeń dla właścicieli salonów urody.
wtorek 26 maja 2020 - DZIEŃ DRUGI - 09:00 - 16:30- DYSKUSJA PANELOWA I WARSZTATY
Planowanie marketingu salonu na cały rok, czyli kiedy, co i jak promować by zdobyć więcej klientów - Marta Fiłoń
- będziesz wiedzieć co i jak promować w danym miesiącu by zdobyć więcej klientów,
- co jest kluczowe w promowaniu zabiegów modelowania sylwetki, depilacji laserowej i zabiegów na twarz,
- rozpisanie akcji promocyjnych na konkretne działania zwiększające efektywność: co klientka ma zobaczyć (na FB, www, w salonie), co usłyszeć (przy recepcji, przez telefon) i co otrzymać odnośnie danej promocji (np. kupon, ulotka).
Efekt:
działania promocyjne z laserową dokładnością, by nie tracić szans na zwiększenie zysku i być pierwszym wyborem dla twoich klientów szukających konkretnych rozwiązań
Poniedziałek 25 maja 2020 - DZIEŃ PIERWSZY - 10:00 - 17:40
10 sprytnych sposobów na zainteresowanie twoich klientów innymi zabiegami - Marta Fiłoń
- w jaki sposób przekonać klientów by skorzystali z różnych zabiegów,
- jak od pierwszego kontaktu zachęcić klientki do droższej opcji zabiegowej,
- jak powiadomić o nowościach w salonie by w pierwszy dzień mieć zapisy na cały miesiąc.