Mirosław Skwarek

specjalista w dziedzinie perswazyjnych technik sprzedaży

Pomaga ludziom wykorzystywać wiedzę z zakresu psychologii do zwiększania ich zysków.

Autor kursów z dziedziny marketingu i sprzedaży internetowej, co-founder systemu do email marketingu GetAll.pl. Twórca Akademii Social Media, czyli internetowej szkoły, która uczy nowoczesnego marketingu w sieciach społecznościowych. Nagrywa i sprzedaje kursy od 2011 roku. Jest autorem ponad 50 kursów z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej. Dodatkowo od ponad 10 lat prowadzi bloga PerswazjaWSprzedazy.pl, gdzie uczy przedsiębiorców skutecznej sprzedaży. Tylko w ostatnich 3 latach przeszkolił ponad 20 000 przedsiębiorców.

warsztat do wyboru

wtorek 26 maja 2020 - DZIEŃ DRUGI - 09:00 - 16:30- DYSKUSJA PANELOWA I WARSZTATY

Jak zdobyć klientów z Facebooka (krok po kroku) - lejki sprzedażowe zwiększające sprzedaż nawet o 60% - Mirosław Skwarek

Facebook stale tnie zasięgi, ale jeżeli zdecydujesz się zainwestować w reklamę odda Ci do dyspozycji uwagę 18 milionów Polaków. To nie wszystko, ten najpopularniejszy serwis społecznościowy to największa baza danych o ludziach na całym świecie. Oznacza to dla Ciebie jedno, możesz celować z laserową precyzją w najlepsze klientki, które wydają na zabiegi więcej niż 98% Polek. Jak docierać do najbogatszych klientek? Co zrobić żeby wracały do salonu i zostawiały dwa czy trzy razy więcej pieniędzy? To proste, musisz uruchomić najbardziej zaawansowane algorytmy reklamy na Facebooku. Dodatkowo podczas warsztatów dowiesz się jak ustawić tunel sprzedażowy, który z automatu sprzeda Twoje produkty lub usługi.

Poniedziałek 25 maja 2020 - DZIEŃ PIERWSZY - 10:00 - 17:40

7 typów postów w Social Media, które sprzedadzą (prawie) każdy Twój zabieg na pniu - Mirosław Skwarek

- dlaczego pojedynczy wpis przepada w inforacyjnym szumie Facebooka i Instagrama,
- sposób na  prawdziwą sprzedaż poprzez właściwie dobraną sekwencję wiadomości w social mediach, które wypuszczasz w odpowiedniej formie i we właściwym czasie,
- jak rozpalić pragnienie klienta na twoją usługę,
- jak aktywować rożne obszary mózgu odpowiedzialne za decyzję (tajemnice neuromarketingu),
- twój Instagram i Fanapage staną się miejscem masowej sprzedaży.