Rafał Mróz

sprzedawca, specjalista obsługi klientów

Specjalista obsługi klientów, sprzedawca. Autor i współautor książek "Import pieniędzy", "Ecommerce w praktyce" i "Audiobook sprzedaży". Autor szkolenia dla branży beauty "Recepcja+" które jako jedyne w Polsce bazuje na różnicach w obsłudze "pierwszych" i stałych klientek. Twórca 500+ porad dotyczących tego jak sprawiać, żeby klienci sami chcieli kupować opublikowanych w "Nowej Sprzedaży", "Beauty Inspiration", "Szefie sprzedaży" i na łamach serwisu wykorzystajto.pl

Poniedziałek 25 maja 2020 - DZIEŃ PIERWSZY - 10:00 - 17:40

Jak sprzedawać drożej, kiedy konkurencja obniża ceny - Rafał Mróz

- czemu podnoszenie cen jest lepsze niż utrzymanie starych?
- jak podnieść ceny w salonie żeby nie stracić klientek?
- jak sprawdzić, które zabiegi warto robić, a które się opłaca?
- jak poinformować klientki o podwyżce?